שאלה לדוקטור בירן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין,לא יצא לי דם בכלל..רציתי לדעת אם זה הגיוני שאין דם בתולים? וגם בזמן החדירה אני מרגישה כאב ואי נוחות..כך שיוצא שאני יותר נהניית רק מחיכוך...הייתי שמחה לקבל מענה לשני שאלות אלה ...
לא בכל מגע מיני ראשון יורד דם (תלוי עד כמה קרום הבתולין מחורר או קיים אם בכלל) רוב הנשים נהנות מהחיכוך והמגע הרבה יותר מהחדירה עצמה עצה: כדאי להעזר בג'ל סיכוך על בסיס מים
עוד לא קיבלתי תשובה ממך....