לא בא לי - מה עושים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי.. אני רווקה בת 34 , יש לי חבר כחצי שנה ואני אוהבת אותו מאוד, לפני שהכרתי אותו הייתי פעילה מאוד מבחינה מינית עם בני זוג שונים. בתחילת הקשר ביננו הכל היה נהדר ואז התחלתי לקחת גלולות ומאז הכל השתנה, אין לי חשק לסקס בכלל ואני ממש מתחמקת ממנו, אפילו יוזמת ריבים לפני השינה רק כדי לא להגיע למצב.. יש לציין שלא לקחתי גלולות הרבה שנים, חזרתי להשתמש ביסמין ואחרי חודש החלפתי לאוטוציקלן וכלום לא עזר.. בנסיון להתגבר על כך החלפתי שוב לגלולה החדה בצורת טבעת... וגם כאן, הבעייה לא נפתרה. אני בחורה מאוד מינית וזה מאוד מפריע לי.. מה עושים?????
גשי לרופא נשים לבחירת אמצעי מניעה שונים או גלולות אחרות
היי, תודה. זה מה שעשיתי, החלפתי 3 סוגי גלולות ב- 4 חודשים...