משיכה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר בירן, קוראת לי מן תופעה מוזרה , שאחרי שאני עם מישהו באקט מיני, אני לא נמשכת אליו יותר. מדוע זה קורה? האם יש איזשהו פתרון? ואני כמובן לא מדברת על מע' יחסים קבועה. אבל גברים שנראו מאוד מושכים מבחינתי, אפילו פנטזיות לא מכבר, פתאום לא מושכים אותי. אפילו אם הם היו טובים במיטה. תודה מראש
גם לך ברור, מן הסתם, שמקור הדחייה ואבדן המשיכה לגברים אתם קיימת יחסי מין הוא נפשי: חוששני שבעייה זו מקשה עליך מאד לבנות זוגיות טובה ומתמשכת ולכן עצתי לך שתבררי סוגיה זו בעזרת פסיכוסקסולוג כמוני באזור מגוריך. בהצלחה!