הפסקה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר בירן אני בן 30, ובקרוב אני נכנס למסגרת שנמשכת כשישה חודשים ברצף, ובה לא אוכל לקיים יחסי מין ואף לא אוננות. אני מוטרד מאוד מאוד מהאפשרות של מחסור במין, ומצד שני אני מאוד רוצה לצאת וללכת למסגרת הזאת. האם קיימת דרך שיכולה להקל עלי בתקופה הזאת ולהפיג לי את תחושת החרמנות והצורך במגע וחום?
ברמה כל כך כללית אוכל לומר לך 2 דברים: 1. בתנאי חוסר / דיכוי הפעילות המינית, ובעיקר במצבי לחץ, החשק המיני יורד בדרך כלל במהירות! שלא ידאיג אותך כי כשישובו חייך לשגרתם - כל הסיכויים שגם החשק המיני יחזור לתקנו. 2. הפתרון לחסך ביחסי מין הוא אוננות, שלמיטב הבנתי אפשרית כמעט בכל תנאי חיים. אם יתאפשר לאונן - לך על זה. בהצלחה!