בעלי
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר. אני נשואה מזה 8חודשים ולא קיבלתי מחזור הבדיקות יצאו טובות וללא הריון לאחר 7חודשים לקחתי כדורים לקבל ווסת והיה בסדר אבל שטפונות. בעלי טוען וגם ראיתי שאבר מינו נוטה לצד שמאל אבל יש לו זקפה והוא גומר מהר אנחנו דתיים. השאלות הם: 1)האם אני יכולה להיכנס בשלב זה להריון למרות שאבר מינו נוטה לצד שמאל?( ובקייום יחסים עומד אבל קצת עקום). 2)הוא בן 21 האם הוא צריך ללכת לאורולוג?והאם זה לא מפריע בקייום יחסים זה לא מציק כלל וכללל. מודה מראש יודה אם תענה בהקדם זה חשוב.
כבר אני אומר לך זה הכי טבעי בעולם שאיבר המין של גבר נוטה לצד מסוים... אין שום קשר בין להיכנס להריון לנטייה של איבר מינו..ברגע שהוא בפנים,והוא גומר זה לא משנה לאיזה צד בפנים... אין שום סיבה שיפנה לרופא כי זה טבעי לחלוטין הנטייה....
אין שום קשר בין עקמת הפין שבעלך אולי סובל ממנה לבין כניסה להריון! בנושא ההריון עליך להתייעץ עם רופא/ת נשים. בהצלחה!