ביתולין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אילן, היום היה לי סקס בפעם הראשונה, ניסינו אני וחבר שלי לעשות חדירה לפניכן כמה פעמים (לא היום) ולא עבד, כי כאב לי, וכל פעם שנפגשנו וניסינו היה כואב לי פחות, היום הפין שלו נכנס, כאב לי קצת בהתחלה אבל כל האיבר מין שלו נכנס בלי קושי, אבל לא ירד לי דם בכלל! אבל בחדירה אני עדיין מרגישה טיפת כאב..המשכנו בסקס.. מה זה אומר? האם איבדתי את הבתולין בלי שירד לי דם? אני מאד מבולבלת ומודה לך מראש על העזרה
את זקוקה להדרכה מינית ולכן עליך לפנות לפורום המתמחה בחינוך מיני או שתתייעצי עם רופא/ת הנשים שלך.