תופעות לוואי לא חולפות אחרי שימוש בסיאליס
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בחור צעיר בן 25 ונטלתי לפני 6 ימים סיאליס בעקבות בעיות פסיכולוגיות שגרמו לי לבעיה להגיע לזיקפה בעת קיום יחסי מין. הסיאליס עזר לי באופן חלקי ביותר בקיום יחסי המין, אבל הבעיה שלי היא שמאז שנטלתי אותה יש לי תחושת אי נוחות קלה אך בלתי פוסקת במערכת העיכול. בשעות הערב זה מדי פעם מחריף וגורם לתחושה של צורך קל להקיא (אך רק בגדר תחושה, לא עד כדי הקאה ממש) בנוסף לכך, אני מרגיש מדי פעם תחושות קלות מאוד אך מוזרות בשוק רגל ימין. עלי לציין כי אינני זוכר את המינון של הסיאליס שאותו לקחתי, אך אני זוכר שהרופא אמר לי שזה לא המינון החלש ביותר. נדמה לי 20 או 25 מ"ג. האם זה סביר שתופעות הלוואי האלו לא חלפו כעבוד 6 ימים מנטילת התרופה? או שהאם מדובר פה בנזק שדורש התערבות כלשהי כדי לפתור אותן? האם מדובר בכלל במצב מסובך או בכלל בלתי הפיך? אני מאוד מוטרד. המון תודה!
כדאי שתתייעץ עם הרופא שרשם לך את התרופה.