עזרה דחופה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, אני והחבר שלי כבר הרבה זמן ביחד, החלטנו לקיים יחסי מין בפעם הראשונה ואני עדיין בתולה, כשהור מחדיר, אני מרגישה בכאבים ומבקשת ממנו לעצור, יש לי קושי לאבד את הבתולין, כתבתי בפורומים אחרים ואמרו לי שיש מצב שאני מכווצת, אמרו גם שאפשר להשתמש במשחת עזריקאין5% מאלחשת, איך משתמשים במשחה? והאם יש לה תופעות לוואי כלשהן? האם אם אני אשתמש בה אפסיק להרגיש כאבים ואני אאבד את הבתולין ללא כאב? מודה לך מראש!
גם לי יש בעיה דומה עם בן זוגי.לא ידעתי כלל על קיומה של משחה מאלחשת ואני אחכה שיתנו לך פרטים לגביה.
כדאי שתבררי בעזרת רופא/ת הנשים שלך אם יש בעייה גופנית ואם להשתמש בחומר מאלחש ובג'ל סיכה. אם כל הנסיונות לא יעלו יפה - כדאי שתבררי באבחון סקסולוגי אם את סובלת מ 'וגיניזמוס' ותלמדי שם להרפות את הנרתיק. בהצלחה!