ירידה בחשק ואורגזמה חלשה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשנות ה40 בריא ולא לוקח תרופות. בשנים האחרונות ירד לי החשק וגם האורגזמה מאוד חלשה. לפעמים עד כדי טפטוף מאוחר. בעבר האורגזמה שלי היתה מאוד חזקה והיינו מקיימים יחסים כמעט כל יום. עכשיו בקושי פעמיים בחודש. מה גורם לכך? האם יש פתרון ללא הליכה לרופא? קשור לטסטוסטרון? האם זה יכול להיות גם קשור לאישתי? יובש אצלה וכו'? יש לציין שהיחסים עם אישתי בעליות וירידות. תודה.
השינויים בתיפקוד המיני אצל גבר בריא בגילך אינם יכולים להפתר בעצה חטופה באינטרנט: אם תענה בפירוט על שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php אדע אם לכוון אותך קודם לבדיקה גופנית או להזמין אותך לאבחון פסיכוסקסואלי. אשמח לעזור!