שאלה!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אני ובעלי מנסים להכנס להריון כבר כמה חודשים ולא מצליחים עשינו את כל הבדיקות והכל תקין. יש ילי שאלה שמטרידה אותי אחרי השפיכה יש חלק מהנוזל יוצא החוצה. האם זה דבר נורמלי או שזה משהו חריג, והאם זה משפיע על ההריון?!?!??!!? אודה לך מאוד אם תענה לי.
אכן נורמאלי שחלק מנוזלי הגוף (חומרי סיכה ושאריות זרע) נפלטים החוצה. אין בכך חריג והשפעה על הסיכוי להריון. מוממלץ אם רוצה להכנס להריון לא לרדת מהמיטה לאחר השפיכה כחצי שעה, שכבי כשרגלייך מורמות על כרית גבוהה