כאבים בחדירה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27. לאחרונה התחלתי לצאת עם בחור נחמד וקיימנו יחסי מין (בינתיים פעם אחת) לאחר שלא קיימתי יחסי מין כמה שנים.. אני מאד נהנית מ"המשחק המקדים" ויכולה לגמור בלי בעיה מגירוי בדגדגן, הבעיה שברגע שהוא חודר זה דיי כואב לי ואני לא נהנית בכלל מהאקט עצמו... אני סתם מרגישה כאילו משהו נכנס ויוצא וזה לא כיף לי אני פשוט מקווה שזה ייגמר כבר:( מה אני יכולה לעשות?
האם קיים רטיבות במידה מספיקה?
כדי לחזור כיאות לחיי מין טובים, רצוי שבהתעלסות תבואי קודם את על סיפוקך בגירוי הדגדגן ורק אח"כ תעשו חדירה לאחר הכנה עם האצבעות וסיכה בג'ל מתאים. אם הכאבים לא יחלפו לאחר מספר נסיונות כאלה - כדאי שתבררי באבחון סקסולוגי אם את סובלת מ 'הפרעת כאב מיני' ותקחי טיפול גניקולוגי או פסיכוסקסואלי לפי הצורך. בהצלחה!
תודה רבה על ההמלצות.. אני אקח אותם לתשומת ליבי.. יום נעים.