אי אינטימיות ואי קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבן 37, ונשוי מזה כ-10 שנים. יש לנו 3 ילדים. במשך שנות נישואינו ידענו עליות וירידות בתחום המיני, כאשר אשתי היתה זו שנמענעת מקיום יחסי מין.חשבתי שזה עניין שאולי קשור בעברה או בדפוס חוזר וקיויתי לימים טובים יותר. ואכן הימים הטובים הגיעו, כאשר המהפך החד חל לפני חצי שנה כאשר מאז אין ביני ובין אשתי כל אינטימיות כלל. אשתי אומרת לי "שאני לא עושה לה את זה" או שאני לא מושך אותה. חשבנו להיפרד אך החלטנו ללכת לטיפול פסיכולוגי. כיום עיקר הטיפול (חודשיים ימים),מתמקד באשתי ללא נוכחותי.אני לא רואה כל התקדמות וגם אשתי אומרת אותו הדבר.האם התיאור הנ"ל הוא משהו נפוץ בקרב זוגות נשואים והאם לדעתך יש מקום להרחיב את הטיפול גם למטפלים בתחום המיני או שאולי בכלל העניין אבוד.
איני יודע דבר עליך, על אשתך ועל היחסים ביניכם וממילא איני יכול להעריך את מצבכם: כל שאוכל לומר הוא שכאשר שני בני הזוג רוצים בכנות בשיפור הזוגיות - זה אפשרי! אני מציע שאת השאלות על התקדמות הטיפול ועל ההיבטים הסקסולוגיים תעורר/ו עם הפסיכולוג/ית המטפל/ת בכם. בהצלחה!