אנחנו קצת בבעייה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"ר בירן אילן! רציתי להתייעץ איתך על פטרייה בנרתיק שחוזרת לאישתי כל פעם מחדש אחרי קיום יחסים ביננו והיא עוברת טיפול של שלושה ימים בנרות וטיפול של שבוע ימים ב"פימינה" ואחרי קיום יחסים זה שוב חוזר האם יכול להיות שאני גם נדבקתי בפיטרייה למרות שאני לא מרגיש בכך?,ואני מדביק אותה כל פעם מחדש? אם זו אפשרות שיכולה להיות, שאני פה הבעייתי או כדיי לצאת מהספק כי זה נורא מתיש כל התהליך הזה האם יש איזה שהי משחה או טיפול אחר שאני יכול לעשות ללא מרשם רופא עדיף... או מה אתה מציע? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
אנא פנה לרופא המשפחה שלך או לרופא המטפל באשתך.