שאלה בקשר לאקסית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני לפעמים משווה את האקסית שלי שהייתי איתה הרבה זמן לבחורות אחרות שקיימתי איתן יחסי מין. בעיקר בקשר לזה שהיא הייתה גומרת פעמים רבות , מחדירה. בנות ששכבתי איתן אחרכך לא גמרו בכלל מחדירה. לא יודע למה זה משהו שמפריע לי כי אני הכי אוהב כאשר הצד השני נהנה ממש. יכול להיות קשור לזה שאני עדיין להתנתקתי רגשית ב100 אחוז מהאקסית הזאת? הרי כבר שנתיים אנו לא ביחד , למרות שהיו לי פה ושם קשרים קצרים. תודה
אנא פנה לפורום יחסים או פסיכולוגיה. לדעתי האישית, כל אחת ואחד עושים השוואות כאלו כל הזמן ואין בכך כל רע. בהצלחה!