יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנתיים התחלתי לקיים יחסי מין עם חבר שלי,הוא הראשון שלי ואני הראשונה שלו, בהתחלה ממש ממש כאב לי..לא ירד לי דם בחדירה הראשונה, תמיד אמרו שיורד דם כי הקרום נקרע...למה לא ירד לי דם? שאלה שניה שלי היא האם זה נורמלי שרק אחרי שנתיים כמעט הגענו למצב שהוא יכול לחדור עד הסוף? בלי שיכאב לי. אני יודעת שזה לא נובע מאי הרטבה או משהו כזה, אולי זה קשור לאורך זה האיבר מין שלו?כ19 ס"מ..
כאבים יכולים להגרם גם מחוסר הכנה מספיקה (רטיבות) מציע לכם להאריך את המשחק המקדים + שימוש בג'ל סיכוך בהצלחה