קצת הזוי..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתקרב לגיל 30, מעולם לא נמשכתי לגברים ובאופן עקרוני יחסים בין גברים די מגעילים אותי.לאחרונה עברתי לגור בתל אביב ופתאום התופעה התנפצה לי במלוא משקלה מה שיצר אצלי תחושת איום..סוג של פחד שמא גם בתוכי מקננת המחלה, במיוחד לאור הסיפורים על גברים שיצאו מהארון בגילאים מאוחרים..הם ידעו שהם דו מיניים כבר כשהיו צעירים או שזה תקף אותף בגיל מאוחר יותר...היום אני סגור על המיניות שלי...אז למה זה מאיים??
כדי שאוכל לעזור עליך להסביר בפירוט את דבריך "...ופתאום התופעה התנפצה לי במלוא משקלה.." ואיזו "...תחושת איום..." אתה חש. תוכל לפרט כאן או במענה מפורט לשאלון http://www.sexuality.co.il/test.php. אשמח לעזור!