בית חולים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם יש בבתי חולים מחלקות או יחידות לטיפול בבעיות סקס האם צריך ט' 17 עבורן תודה
לבעיות מיניות שמקורן גופני תוכלי למצוא מענה במרבית בתי החולים. בחלק מבתי החולים יש גם מענה מסוים לבעיות שמקורן פסיכוסקסואלי. כדאי שתבררי בקופת החולים שלך אם ואיפה תמצאי מענה באזור מגוריך ותשאלי גם בקשר לט'17. שבת שלום!
כמו שאמר ד"ר בירן, ברוב המרכזים הרפואיים יש מרפאות לתפקוד מיני. עד כמה שידוע לי (שאלתי לפני כשנתיים באחד מהם) הטיפול הוא בתשלום.