אונות לאחר כריתה רדיקלית של הערמונית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כשבועיים וחצי לאחר ניתוח רדיקלי של הערמונית כתוצאה מסרטן הערמונית המנתח שמר רק בצד אחד את העצבים כי בצד השני היו תאים סרטנים אגרסיביים(גליסון 7) האם אני יכול להתחיל כבר בטיפול לקבלת אונות מה סכויי בכלל? האם ניתן להיעזר רק בויאגרה בלבד או מצבי מחייב שימוש באמצעים יותר חזקים? תודה רבה,
בשאלות הפיזיולוגיות עליך לפנות לפורום אונקואורולוגיה או, מוטב, לרופא המטפל. אם וכאשר יימצא הפתרון הגופני - כדאי שתתייעץ גם עם סקסולוג איך להשיב עתרה ליושנה בתנאים החדשים. בהצלחה!