מה לעשות??!!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך..אני בת 25 בזוגיות ניפלאה של שנה וחצי עם החבר אנחנו עושים וניסינו כמעט הכל והסקס שלנו מושלם.. רק שאני לא מצליחה לגמור מחדירה רק כשהוא יורד לי זאת הדרך היחידה ,אני מרגישה עם זה בסדר גמור אבל חברי קצת מוטרד מכך ישנן דרכים שכן אוכל לגמור מחדירה? ועוד שאלה החבר שלי מצליח בעת הסקס לגמור רק פעם אחת ניסינו פעם שניה אבל למרות הרצון שלו הוא לא מצליח לגמור ומתעייף מהר האם זה בסדר? תודה מראש.
בעניין האורגזמה שלך: רוב הנשים (כ-85%) גומרות מגירוי הדגדגן, כמוך. את מרוצה, כדבריך, ובצדק! אתם יכולים לנסות להשיג עבורך גם 'אורגזמה נרתיקית' - נסו כמוצע בספרה של לוני ברבך 'לעצמך - מיניות האשה'. אבל ראו בכך נסיון לצ'ופר נוסף ולא חזות הכל, פן תקלקלו את הטוב שיש לכם. בעניין 'הגמירה' של בן זוגך: אל תנסו "לכופף" את המציאות הפיזיולוגית. אתם יכולים ללמוד להאריך במשגל לפני הגמירה של בן זוגך ויכולים גם לחזור להתעלסות כששוב יחזור אליו החשק. בהצלחה!