משיכה לגברים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 20. רציתי לשאול שאלה, אני באופן רגיל נמשך לבנות, יש לי חברה, אבל אני חייב להגיד, שלפעמים כפנטזיות או כמחשבות, מעניין אותי לבצע כל מיני דברים עם גבר. במציאות זה נראה לי יותר רחוק מאשר במחשבה, האם זה דברים נורמלים? כלומר איפשהו יש איזה גירוי מסויים, אבל שזה נוגע למציאות, פתאום זה נראה אחרת. כלומר אין לי ממש משיכה פיזית.
תרגיע! : מחשבות כאלו נורמליות, הן שכיחות אצל גברים רבים ואינן בהכרח מעידות על העדפה הומוסקסואלית. חג שמח!