אוהב או לא אוהב?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי חבר שנה וחצי, שנינו נראים טוב בשנות ה-25 הבעיה שהוא כל הזמן מסתכל על בנות אחרות עם חזה גדול, זה מה שמושך אותו הכי הרבה ולי חזה קטן יחסית. זה נורא מפריע לי. דיברנו על זה והוא אמר שזה סתם ושהוא אוהב להעביר ביקורת. הקשר שלנו נפלא רק שלאחרונה התשוקה שלו אלי פחתה והוא אפילו הציע באופן חד פעמי שלישייה עם עוד בחורה. (ולפני חצי שנה סיליקון... כמובן סירבתי!) זה הכי הכעיס אותי ואז טען שהוא סתם צחק. איך מחזירים תשוקה של בן אדם? זה מתסכל אותי!!!
אוולי שלום, לפי דעתי ורק דעתי את צריכה לעזוב את חברך כי הוא לא ראוי לאהבתך ויפה שעה אחת קודם. את מציינת שאת צעירה ונראת טוב לגילך אז אין לך מה לפחד כי יש המון גברים שיעריכו את אהבתך. אם בכל זאת את רוצה להישאר איתו תגידי לו את שזה לא מקובל עלייך מה שהוא עושה ואם הוא באמת אוהב אותך ומכבד אותך הוא התנהג אחרת.
הפורום כאן מתמחה בתיפקוד מיני. כדאי שתפני את שאלתך לפורום העוסק ביחסים ואהבה.