שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתולה. לפני כמה שנים שחקתי עם עצמי והחדרתי לאיבר מיני חפץ דמוי איבר מין (לא ויברטור). השתמשתי בו כאילו אני מקיימת יחסי מין ופתאום ראיתי שלוש נקודות דם ומיד הפסקתי (כמובן שנלחצתי). עבר מאז הרבה זמן ואני עדין בתולה ושאלתי היא אם אקיים יחסי מין ירד לי דם במהלך קיום יחסי המין או שקרעתי את קרום הבתולין שלי ואני כבר לא בתולה יותר??? תודה
לאחר החדרת חפץ לנרתיק קרום הבתולין להקרע היות שהוא ממוקם קרוב לפתח הנרתיק. אין טוב יותר מבדיקת רופא לאימות. בכל מקרה את עדיין בתולה גם אם קרום הבתולין קרוע. כל עוד לא קיימת יחסים עם בנזוג.
גם אם האירוע הזה לא היה קורה, לא תמיד יורד דם בעת קיום יחסי מין בפעם או בפעמים הראשונות. יש מצב שהקרום גמיש יותר ונמתח ללא דימום.
אם הנך רוני שעונה כאן באופן די קבוע.. האם רוני במקרה זה שם של אשה או של גבר?