כמה שאלות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה ימים "ירדתי" לחבר שלי (פעם ראשונה שלי). הוא נהנה מאוד, אבל הבעיה היא שכאבה לי מאוד הלסת והיה לי קשה לפתוח את הפה לגודל הזה. היה לי אפילו קשה לנשום. אחרי כמה דקות כמעט התייאשתי והפסקתי בגלל הכאב והקושי בנשימה. האם זה בגלל שיש לי לסת קטנה או בגלל העובי של איבר מינו? חשוב לי להגיד שחברי הרגיש ממש רע שכאב לי ושסבלתי, וגם אני לא רוצה לסבול למרות שהוא נהנה. כמו כן, חברי מאוד רוצה לרדת לי גם, אבל אני מפחדת בגלל הריח והטעם. איך אפשר להעלים/לטשטש? שיער הערווה לא מפריע? אני מפחדת להגעיל.. דבר אחרון, מעולם לא אוננתי ולא גמרתי. תמיד רציתי לחוות את ההרגשה אבל זה פשוט לא נעים לי. אני לא יודעת מה לעשות.. האם זה אומר שגם בקיום יחסי המין אני לא אהנה? תודה.
1. אין צורך להכניס את כל האיבר לפה אלא רק את הכיפה (ממילא רוב הגירוי הוא רק בחלק זה) 2. אם אם עדות לדלקת או פטריה אין סיבה שיהיה ריח לא נעים בנרתיק 3. רחצה טובה יכולה בהחלט לספק את הסחורה 4. הסרת שיער ערווה יכולה לעזור 5. עלייך להכיר את גופך נסי להעזר בספר מתאים 6. גרוי ישיר של הדגדגן יוכל בהחלט להביאך לאורגזמה (העזרי גם בדימיון או בחומר פונוגרפי) בהצלחה