חוסר קיום יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אישתי ואני נשואים 14 שנים כמעט + 1. בשנה האחרונה, כמעט ולא קיימנו יחסי מין בלבד. האם יש בכך לגרום לבעיות פיזיות כלשהן או אולי נפשיות??? אודה לתגובה ר.ג.
עצם אי קיום יחסי מין יכול לנבוע מבעיות פיזיות ונפשיות כדאי מאוד לבצע בירור אצל רופא ובמידת הצורך לפנות לסקסולוג
צודק רוני בהצעתו לברר את הגורמים 'לבצורת המינית' אצלכם. לשאלתך - ברוח אימרת חז"ל בקשר ליצר המין: "משביעו - רעב, מרעיבו - שבע" - פעילות מינית נמוכה אכן פוגעת בתשוקה המינית וחוזר חלילה. חיי מין טובים תורמים לשיפור הבריאות הגופנית והנפשית וכך לאיכות החיים. בהצלחה!