שאלה-תדירות באוננות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! הייתי רוצה לשאול האם זה טוב או לא טוב לאונן בתדירות גבוה? כלומר האם זה מזיק בדרך כזאת או אחרת.? תודה לעונים
אין מינון קבוע לתדירות ולא יגרם לך שום נזק. אך בכל מקרה אם זה מעסיק אותך הרבה ומסיט אותך מדברים אחרים וגורם לך לחוסר יכולת להתרכז במעשייך אז זה הזמן למצוא עיסוקים נוספים ובת זוג מתאימה... לטעמי תוכל "לנצל" את האוננות כדי לתרגל לעכב את השפיכה
אנא קרא כתבה שלי בנושא האוננות: http://www.sexuality.co.il/article.php?id=6