האם קיים סיכון?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי... אני ובעלי מקיימים משגל נסוג כשאנחנו שוכבים, והוא גומר לגמרי בחוץ... לאחרונה רצינו לקנות נוזל סיכוך KY כדי להקל בחדירה.. שאלתי היא כזו: אם אנחנו משתמשים בנוזך סיכוך כשאנחנו מקיימים משגל נסוג ללא אמצעי מניעה זה מעלה את הסיכון שאני אכנס להיריון..? אולי בכל זאת אין קשר והסיכוי להיכנס להיריון נשאר אותו הדבר? (כי הרי הזרעונים יכולים להתקיים בסביבה רטובה ואם משתמשים בנוזל סיכוך, יש להם יותר סיכוי להתקיים?) תודה רבה! דנה.
השיטה אינה בטוחה, ואחוזי הכישלון בשימוש בשיטה זו גבוהים מאוד, ועומדים על כ-20%. אם אינכם מעוניינים בהריון, רצוי לבחור אמצעי מניעה אמין ונוח עבורכם. תוכלו להיעזר במדריך לאמצעי מניעה: נוזל הסיכוך אינו מעלה או מוריד את הסיכוי להריון. בכל מקרה כדאי לכם להמנע מיחסי מין בשיטה זו בסמוך לימי הביוץ נסי ללמוד להשתמש במחשבון או להשתמש באמצעי מניעה ולהנות מסקס בטוח ללא חששות ! http://www.poriut.com/ovcalc.asp http://www.yoledet.co.il/fertility-tool.asp [email protected]
היי, תודה רבה קודם כל ! ועוד משהו קטן: כשאמרת להימנע מיחסי מין בסמוך לימי הביוץ, לכמה סמוך את מתכוונת? :-) תודה וליל"ט.