בבבקשה תעזרו לי אני לא יודעת מה לעשות..
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני וחבר שלי עשינו סקס בפעם הראשונה, אני בת 14 וחצי אוטוטו 15, זאת הייתי הפעם הראשונה שלי כאב לי מאוד, והוא קרע לי את הקרום , וירד לי דם ראיתי על השדין, יש לי שאלה לא היינו עם אמצעי מניעה קונדום/גלולה, ואני מפחדת שאני יהיה בהיריון יש סיכוי שכן? ועוד אחת מתי אני יידע אם כה או לא אם יאחר לי המחזור ?
חבל שהגעת למצב ללא אמצעי הגנה מתאימים ! שיגנו עלייך מפני הריון ושאר מרעין בישין (מחלות) קשה לומר מה הסיכוי להריון, כי זה מותנה בזמן הביוץ ובאם המחזור סדיר. הרגע כדאי לך לקבל יעוץ אצל רופא נשים ואולי אף להשתמש בגלולה שאחרי (פוסטינור)