תדירות יחסי המין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חבר שלי ואני יחד 6 שנים . בתחילת היחסים (ממש חודשים שלושה ראשונים) היינו מקיימים 3 פעמים בשבוע . לאחר מכן , זה הפך להיות בהדרגה פעם בשבוע , פעם בשבועיים והיום פעם בחודש. מערכת היחסים תקינה, אוהבת , מפרגנת . שנינו עובדים משרות מלאות ולומדים . האם זה נורמלי?
מינון יחסי המין צריך להיות מותאם לבני הזוג וכל בחירה של הזוג היא 'נורמלית'. רק אם קיים פער משמעותי בין החשקים יש מקום לנסיון לגשר על הפער. בהצלחה!
יצר המיני שלנו בדיוק אותו דבר. לשנינו אין צורך מאוד חזק במין ברמת תדירות גבוהה . לי זה מאוד נח וגם לו. אבל יש מעין דעה רווחת שחייבים סקס והרבה. וזאת השאלה...האם זה לא אמור להדליק נורה אדומה?