שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר יש לי שאלה... אני בת 17 לא מעוניינת לקחת גלולות.. ואני רוצה להתחיל לקיים יחס ימין עם חבר שלי .. האם אני יכולה להשתמש רק בקונדום של דורקס מסוג אוונטי? הבנתי שהוא קונדום מאוד חזק לא מלטקס.. אם אנחנו משתמשים נכון בזה... יש חשש שאני אכנס להריון?
השימוש בקונדום בטוח כל עוד אינו נקרע. את יכולה להיות רגועה ולהשתמש בקונדום כאמצעי מניעה טוב נסו להמנע מקרע או שימוש בשמן כחומר סיכוך (עדיף KY)
הקונדום שהזכרת מיועד לסובלים מאלרגיה ללטקס. בכל השאלות הנוגעות למניעת הריון כדאי שתפני לפורום גניקולוגיה. בהצלחה!