האם זה לו מזיק לקיים יום יום גילאים 48
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נשואה מעל 10 שנים ועד עכשיו כל הזמן יום יום קימנו יחסי מין . היום אין לי כוחות ואני מאוד עייפה ולא מוכנה כל יום . אפילו אנכנו פעמיים יום יום . השאלה שלי . א האם גילאים 48 זה לו בריא לגבר לקיים יחסמי מין כל יום . האם זה עלול להזיק . כח שמעתי מחברה שזה לו בריא בגילאים שלנו כל יום . ובעלי לו מוכן לוותר בלי לשכב איתי כל פעם אומר לי מה יהיה הסוף כי מידי פעם יש לי דלקות הולכות וחוזרות בדרך כלל אחרי מחזור . לכן נימאס לי מגירודים ודלקות וקיבלתי כמה פעמים טיפול מונע
קיום יחסי מין כל יום אינו מזיק לגבר בריא. אם לך זה לא מתאים - שכנעי את בעלך ועזרי לו במדת הצורך להגיע לסיפוקו ללא משגל וחפשו את המינון ליחסי מין שיתאים גם לך. אם תתקשו בכך - כדאי שתסתייעו בייעוץ זוגי מקצועי. בהצלחה!
צריכה להודות לאל שיש לך בעל שמוכן לקיים עימך יחסים אינטימיים בתדירות כה גבוהה. הלוואי עליי.