דר שלום רב
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עד לא מזמן נטלתי תרופה בשם פרופסיה שאחת מתופעות הלוואי שלה גורמות לירידה בחשק המיני.. ובאמת מחשק מיני מאד מוגבר וזיקפה חזקה התדרדר המצב לכמעט חוסר חשק טוטאלי וכמובן שהזיקפה הושפעה גם כן מה שכן לפי עלון התרופה עם הפסקת השימוש הכל אמור לחזור לקדמותו ואני כבר כמעט כחצי שנה בלי התרופה והמצב לא משתפר ואף מתדרדר עשיתי בדיקת טסטוסטרון שנמצאה תקינה ואני קצת עובד עצות אסמך לתשובה
אינני רופא ולכן לא אוכל להתייחס להשפעה הפיזיולוגית של התרופה בה השתמשת. כן אוכל לומר לך שלא סביר שהשפעת התרופה נמשכת חצי שנה אחרי הפסקת השימוש בה. מנסיוני הרב אוכל לשער שהשפעת התרופה העצימה גם אצלך קשיים פסיכוסקסואליים ונוצר 'מעגל קסמים' בו הקשיים מגבירים את הכשלים וחוזר חלילה. לנוכח בדיקת הטסטוסטרון התקינה הייתי מייעץ לך לפנות לאבחון ולטיפול במרכז פסיכוסקסואלי. בהצלחה!