ד"ר זה שוב עידן בקשר לנטיה המינית
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כנראה לא הבנת אותי נכון,אין לי משיכה אל גברים,אני לא מתגרה מהגבר עצמו,הסיטואציה מגרה אותי וכשאני אומר מגרה אותי אני לא מתכוון לזה שיש לי גירוי אני מתכוון לזה שאם נגיד אני מאונן זה אני גומר בסוף כן אבל אין לי איזשהו גירוי מיוחד שגדול מזה שכשאני מאונן על בנות זה פשוט לא מגעיל אותי זו הכוונה אבל במציאות זה דוחה אותי הגבר עצמו בכלל לא מוצא חן בעייני ואיני רואה את עצמי עושה משהו עם גבר חס וחלילה אני מרגיש שאני נמשך לבנות יש מן הרגשה כזו מן תחושה זו משיכה אני יודע מה זה גם כשאני עם חברה שלי איבר המין שלי עומד מכלום מנשיקה אפילו, אשמח לדעת מה היא הבעיה שלי ואילו טיפים תוכל לתת לי והאם זה נורמלי?
בעתיד אודה לך אם תפנה בהמשך לשאלתך המקורית ולא אאלץ לחפשה. תשובתי לך נשארת בעינה גם לאחר שקראתי בעיון את דבריך הנוספים. אתה מבולבל ולחוץ וכך מכביד על עצמך שלא לצורך. אם אינך מצליח להרפות מהלחץ, כפי שהמלצתי לך, כדאי שתפנה לייעוץ במרכז המתמחה בבני נוער. בהצלחה!