זוית של זקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי חבר שהזקפה אצלו הינה למעלה..כלומר הפין שלו נמצד לבטן שהוא עומד..כלפי מעלה..לפי מה שאני יודע ככה זה אמור ליהיות אצל רוב הגברים.. ואצלי שהזפקה בשיאה, הפין שלי קשה והוא גדול אך הוא עומד רק בזוית של 90 מעלות מהגוף כלומר לא כלפי מעלה אלא פשוט ישר.. האם יש לי בעיה? אני שואל זאת בגלל שכשאמורים לקיים יחסי מין אז הפין אמור לעמוד למעלה כדי להכנס ולא ישר.. אם אפשר תשובה והסבר בבקשה...
משאלתך משתמע שעדיין לא קיימת יחסי מין. מדבריך משתמע שהפין שלך תקין לחלוטין ולכן עצתי לך להפסיק להדאיג את עצמך לשוא ולפתח קשר זוגי בו תלמד לקיים יחסי מין מהנים ומספקים. בהצלחה!