לא עומד לי עים הקונדום?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ! אני בן 16 וניסיתי בפעם הריאשונה קונדום כמובן היתחרמנתי קצת וזה אבל איך שלבשתי את הקונדום אבר המין שלי ירד והוא לא עמד פשוט מה יכול ליגרום לכך? האים ההרגשה העצמית או שאני מפחד מקונדום? תודה רבה על העזרה !!
כדאי שתפנה לאתר המתמחה בחינוך מיני לבני נוער או תקרא ספר הדרכה כגון 'סקס עכשיו' בהוצאת בבל. עצתי לך: תפתח לעצמך את חיי המין, באוננות ועם בנות, בנחת עם דגש על ההנאה והסיפוק ואל תתעסק עם נסיונות ו'מבחנים' שעלולים ליצור לך מתחים ודאגות מיותרים. בהצלחה!