אחרי חצי שנה...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בת 26 וקיימתי יחסי מין בפעם הראשונה לפני חצי שנה. בהתחלה סבלתי מכאבים שהלכו ופחתו. לבן הזוג שלי יש איבר מממוצע , לא גדול מידיי, ועכשיו אחרי חצי שנה אני בכלל לא מרגישה אותו בפנים! איך זה ייתכן? ומה אפשר לעשות? תודה
כאבים הולכים ונעלמים בתחילת ה'קריירה' המינית הם שכיחים וטוב שהם נכבר לא מציקים לך. חוסר התחושה בנרתיק בזמן החדירה יכול לרמוז על ירידת הזיקפה של בן זוגך בזמן החדירה או קשיי תחושה שמקורם בך. כדאי שתבררי בבדיקה גניקולוגית שהכל אצלך תקין, שתבררי עם בן זוגך אם יש לו קשיי זיקפה בזמן המשגל ובמדת הצורך תלמדי לשלוט באופן רצוני בכיווץ והרפיית שרירי הנרתיק בעזרת 'תרגילי קייגל' או שיטות דומות. בהצלחה!