חוסר חשק
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
משהו לא בסדר אצלי. יש לי חבר שנה. אני אוהבת אותו ונמשכת אליו. אבל...ויש אבל.. מספיק לי פעם בשבוע..כן כן פעם בשבוע.טוב נו אולי פעמיים מה לא בסדר אצלי ? אני יפה וצעירה גוד דאמט! אני נוטלת גלולות ,אבל יסמין, שלפי מה שהבנתי זו הגלולה היחידה שלא מדכאת את החשק המיני. אז מה הבעיה אצלי.. אני לא יכולה לומר איך החשק המיני היה לפני הגלולות כי אני נוטלת אותם כבר כמה שנים , עוד לפני שהתחלתי לקיים יחסי מין... והוא הראשוןשלי מה לעשות?! אגב אני בתחילת שנות העשרים לחיי
אלונה, אני לא חושבת שיש אצלך בעיה, אולי את בתקופה לחוצה בחיים, ויש בחורות שלא זקוקות ליותר מפעם אחת. כשאני שומעת את הבעיה שלך, אני צוחקת, כי אני לא מבינה מה לא בסדר איתי שאני רואה את זה 4 פעמים בשבוע.. חחחח הייתי מציעה לך לפנות לחנות טבע ולקנות טיפות חשק, הבנתי שזה מגביר את החשק המיני... ואין לך שום בעיה!!
הייתה לי טעות כתיב בהודעה הראשונה "רוצה את זה 4 פעמים בשבוע"