בעיות זיקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גבר בן 60 ברקע מחלת לב סוכרת ולחץ דם (מאוזן) נוטל תרופות נורמיטן 50 גלוקופז' 850 קרטיה 100 טריטייס 5 נובונורם 0.5 ליפיטור 40. מתקשה לשמור על זיקפה. האם הבעיה הינה התרופות או המחלות? האם אפשר לקרחת ויאגרה? האם הפסקה זמנית של תרופות תשפר המצב? אם כן אילו?
גם המחלות וגם התרופות ואפילו הגיל יכולים לגרום לבעיות זיקפה. אסור לקחת תרופת ויאגרה ודומיה בלי מרשם רופא, אז תתיעץ עם הרופא המטפל בך. בקוקטייל תרופות ובעיות רפואיות כמו שאתה מתאר בהחלט לכולה להיות אינטראקציה בין תרופתית מסוכנת. יש תנוחות שבהן אפשר להגיע לסיפוק גם בלי זקפה מלאה (שני בני הזוג). למשל הסתכלו ב: http://www.angelfire.com/bc3/schiffer/tnuha.htm העיקר המון סבלנות ואהבה (כמו בכל החיים) ולא לקחת את הדברים ללב. גבר יכול לספק את בת זוגו סיפוק מלא גם בלי חדירה כלל, ויכול גם לקבל סיפוק מלא בעצמו בלי זיקפה כלל.
http://www.planetnana.co.il/levitra/page10.html