עזרה דחוף!
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עדיין בתולה אבל חבר שלי גמר מעליי כשהייתי בתחתונים , שאלתי אם אני יכולה להיכנס להריון בגלל זה ואמרו לי שלא . המחזור מאחר ב65 יום (לאחר שלקחתי כדורים לזירוז המחזור הוא עוד מאחר) עשיתי בדיקת הריון בבית בפעם הראשונה לא יצא טוב , יצא מין כתם ורוד כזה במקום קו . לאחר מכן קניתי עוד בדיקה וניסיתי שוב והפעם יצא קו אחד ברור יחסית(גם לא ממש ברור..) ובצד השני מין טיפונת כתם ורוד .. יש לכם מושג מזה אומר? קראתי סימנים להריון ואין לי שום סימן חוץ מאיחור הווסת . אני מאוד צריכה את עזרתכם , אמי עוד לא יודעת מהעניין אני מפחדת לספר ושזה יהיה סתם בסוף. היא מתכוונת לקבוע לי תור לרופא בגלל שהמחזור מאחר במידה ואני בהיריון הרופא יראה את זה בלי שאני יגיד משו ?
אהלן, קודם כל לא ניתן לדעת אם את בהריון אם לא תספרי כלום... ברור שהרופא ישאל אותך אם קיימת יחסי מין כדי לשלול את האפשרות להריון ואז תצטרכי לספר לו. לא סביר שניכנס להריון אם היית בתחתונים (כל עוד לא הייתה חדירה מלאה) ויכול להיות שהאיחור שלך הוא בגלל הכדורים שנטלת (למרות שהם לזירוז....). בהצלחה בכל אופן