תודה גיל אבל...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי עם חלק מהבנים יחסים (פעם הינו חברים) ויש לי אלייך שאלה:אם היתה במקומי היתה מיתיעץ עם ההורים???? חחחח טוב אבל תודה על התשובה ביי
לפחות ניסיתי להיות ישר עם עצמי.... אם כבר חווית נסיונות מיניים אז לא מבין מה השאלה בכלל???
כל הכבוד לך על שאת מעוררת בגלוי את השאלה שרבים בגילך מתלבטים בה ובצדק רב! הפורום כאן אינו מתמחה בסוגיות כאלו אצל בני נוער ולכן אסתפק בהצעה שתפני לפורום מתאים או למרכז ייעוץ לבני נוער כמו 'דלת פתוחה'. בהצלחה!