חוסר חשק מיני
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בטיפולי פוריות בשל שחלות פוליציסטיות , שלושה חודשים אני מזריקה גונלF + אביטרל +הזרעה בערך מאז אני סובלת מיובש בנרתיק וחוסר חשק מיני. (לא היתה לי בעיה קודם) האם יש קשר בין הזריקות לבעיה זו? תודה
תקופת טיפולי פוריות מועדת לקשיים בתיפקוד המיני, גם בגלל השינויים ההורמונליים וגם בגלל הלחצים הנפשיים והזוגיים. על הפן הגופני תוכלי לקרוא בפורום 'פוריות ולידה' השכן ועל הפנים הפסיכוסקסואליים תוכלי לקרוא בספר 'לנשים בלבד' של האחיות ברמן. עצתי לך לדחות את הדאגות עד שהטיפול יסתיים ובינתיים להקל על היובש הנרתיקי בעזרת ג'ל סיכה ולהנות ביתר שאת מהקירבה והליטוף עם בן זוגך. בהצלחה!