הריון?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני יודיע שזו שאלה של ילדים בני 14, אז סליחה מראש האם מישהיא יכולה להכנס להריון מהחדרה של אצבעות שעלין זרע לתוך איבר המין הנשי? מה הסיכוי שמשהו כזה יקרה? אם היא עדיין בתולה גם אחרי המעשה ( קרם הבתולים לא נקרע) אז אפשר להניח שזה לא יקרה. תודה
מה ההיגיון בביצוע מעשה זה? בכל החדרה של זרע לנרתיק יש סיכוי להריון גם אם קרום הבתולין לא נקרע אם הגעתם למצב זה רצוי שתתחילו להשתמש באמצעי מניעה...
זה קרה בטעות תוך כדי האקט. האם זה לא עניין של עד כמה "עמוק" היתה החדירה? האם הסיכוי הוא גבוה?