כאבים בחדירה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30 בזמן החדירה כואב לי וכמה ימים אח"כ אני מרגישה את המקום למשל בזמן זרם המים במקלחת. האם יתכן שזה בגלל שאני יבשה? האם שימוש בג'ל יעזור? אם כן- במה מומלץ להשתמש והאם זה בריא או שמא יכול להזיק? (לגרום לדלקות, פטריות וכו') תודה, רוני
מומלץ לא להשתמש בשמן תינוקות אלא בג'ל סיכוך על בסיס מים כמו KY ג'ל או דומה. מומלץ לבצע סיכוך כאשר יש בעיה של יובש או חדירה קשה. שמן תינוקות עלול לגרום לפטריה או זיהום ג'ל על בסיס מים לא קורה כלום.