רצון להכנס להריון
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נשואה 3 חודשים, אני ובעלי מאד רוצים ילד. מתי כדאי לבדוק שהכל בסדר? מתי הוא הזמן שצריך לחשוש? אין לנו במשפחה בעיות בפוריות וגם לבעלי לא. אנחנו שומרים את ימי הטהרה של ספירת 7 ימים נקיים לאחר המחזור, יכול להיות שגם זו סיבה לפספוס, מה ניתן לעשות ע"מ להיות בטוחים מתי הזמן המתאים להריון מבחינה פיזיולוגית? תודה על תשובה מספקת.
אשמח אם תכתבי לי אימל.אני לא יודעת מה האימל שלך אני נשואה עוד מעט שנה. כרגע בהריון ראשון ואני בדיוק בדיוק היתה לי את אותה בעיה ואת אותם שאלות אשמח מאד מאד לענות לך :)
בקשר למודעה של רצון להיות בהריון, המייל שלי לתשובה הוא: [email protected] אשמח לתשובה בהקדם
אנא פני לפורום הריון ולידה השכן.