אשך נפול
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי אשך אחד למעלה ואשך אחד נוטה למטלה . מה זה יכול להיות ומה ההשפעות לכך. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
כך אצל רובם המכריע של הגברים! אם בכ"ז אתה מוטרד מכך - פנה לפורום אורולוגיה השכן.
שלום רציתי לשאול לפני כמה ימים התחילו כאבים בכל הגוףף בעיקר בגב בברכיים ובחזה ואני לא יודע מה זה והיום בבוקר קמתי וממש כאב לי האשך השמאלי והוא גם נפול זאת אומרת הוא היה נפול ממזמן אבל עכשיו התחילו כאבים האם הכאבים קשורים אחד לשני??? אני מאוד מפחד ואין לי חום או משו והרופא שלי בקופת חולים נתן לי נקסין לכאבי ברכיים ושכחתי אני בן 15 וחצי יכול להיות זה כאבי גדילה או משהו ?