שאלה בקשר לסרוגייט
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מתחילה טיפול בוגניסמוס במרפאה למיניות המשלבת שיחה עם סקסולוגית , עבודה עם טרפיסטית { עם מכשיר ביו פידבק } וסרוגייט זה בחור שהכרתי במקרה שלא כדרך המרפאה ויחסינו הם למטרת הטיפול בלבד ולא מעבר לזה { יש קצת שיחות אך יש לו חברה } האם כדאי לי לעשות איתו חוזה { אם אפשר לקרוא לזה כך } אשמח לתגובה מהירה
לדברייך התחלת טיפול בוגניסמוס במרפאה למיניות המשלבת שיחה עם סקסולוגית , עבודה עם טרפיסטית { עם מכשיר ביו פידבק } והעניין יכול בהחלט להיות מספק. לגבי הסרוגייט יש לי חשד שמדובר בסתם בחור מתחזה שאינו עבר הכשרה מסודרת מדובר בסתם בחור שהכרת במקרה שלא כדרך המרפאה . היחסים בניכם הם של תן וקח - זהו קשר שיכול להיות בין מבוגרים ובוודאי שלא טיפולי וכך גבי לגבי ההסכם בניכם שלא יכול להיות "חוקי" אם נוח לך העניין אז בכיף
טיפול מיני המשלב בן זוג חלופי (סרוגייט) צריך להיות מנוהל על ידי פסיכוסקסולוג מומחה לטיפולי סרוגייט ולשלב סרוגייט מקצועי שהוכשר, מודרך ומופעל בהתאם להסכם טיפולי מיוחד לסוג ייחודי זה של טיפול. כללים אלה חייבים להתקיים גם אם הסרוגייט שבחרת אינו עובד המרפאה המטפלת. כל הסדר אחר איננו טיפול סרוגייט הנערך כיאות אלא - במקרה הטוב - טיפול התנהגותי זוגי. בהצלחה!