טחורים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 25, מנהל חיים הומוסקסואליים, הכוללים גם יחסי מין עם גברים. השאלה היא קצת אישית. בעת שמנסים לבצע חדירה אלי, יש לי הרגשה של שריפה, כמו שמרגישים אחרי שאוכלים פלפל חריף. כאילו יש שלשול. אין כאב בעת החדירה אלא רק ההרגשה הזו, והיא מתגברת כשמנסים לבצע הכנסה והוצאה של איבר המין. דבר זה גורם לי לחוסר סיפוק ביחסי המין ולמצבים מביכים. אני אוסיף ואומר שאין לי כאבים בכלל בדרך כלל באיזור פי הטבעת - לא באופן רגיל וגם לא בעת יציאות. אשמח לתשובה, או השערה מדוע זה קורה.
בכל קיום יחסים שלא כדרך הטבע עלול להתקיים הטענות שהעלית. אתה יכול להקטין את הצריבה ע"י שימוש בKY GEL על בסיס מים במקום קרמים שומניים וריחניים. במקרה של טחורים את יכול לבדוק לבד או לגשת לכירורג