אוננות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
זה הגיוני שאני אוהבת ויותר נחמד לי לאונן מלשכב עם בן זוג ? כרגע אין ומיזמן לא היה אני בת 26 וממתי שניפרדנו שזה 3 שנים אני מאוננת כל יום ליפעמים פעמים ביום
אוננות היא דרך טובה להתפרקות מינית, אבל לעיתים את זקוקה למתח מיני כדי לקבל את הדחיפה למצוא לעצמך בן זוג. לכן אם את צריכה לעשות סדר בחייך ואת מאוננת הרבה, אני מציע לך להפחית את כמות הפעמים שאת עושה את זה. את לא צריכה לחדול מכך לגמרי, אבל אל תאונני יותר מדי במקום לצאת לחפש בני זוג. בנוסף כשהאוננות הופכת לתחליף לדבר האמיתי, אוננות אובססיבית, פעמים רבות במשך היום, שמשתלטת על זמנו של האדם, מרמזת על אישיות בעלת ביטחון ודימוי עצמי נמוכים, (כותב ד"ר סטאטפורד). "לא רצוי לעסוק במין ובאוננות במשך שעות רבות במשך היום, כיוון שזה מתפרש כבריחה מתחומי חיים אחרים. אוננות לא גורמת נזק פיזי או נפשי, אך רצוי לא לאונן יותר מפעמיים ביום. בהצלחה