היעדר אוננות אצל גבר
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה ימים חבר שלי סיפר לי שבגיל 17 (כרגע הוא בן 22) הוא הפסיק לאונן מכיוון שהוא חושב שזה מגעיל, ונהנה הרבה יותר מקיום יחסי מין. גם כאשר הוא "חרמן" הוא פשוט מחכה שהזקפה תעבור ואינו מאונן לעצמו. אני חושבת שתחושת הפורקן הזו ממש חשובה, וזה בריא! אני בעצמי מאוננת ומרגישה מוזר שהוא אומר לי שהוא לא. האם זה נורמלי שמישהו יתנהג ככה (בייחוד גבר..)?
לדעתי זה לא מוזר שיעשה מהנ שבא לו כל עוד הוא שוכב איתך בתדירות ואיכות מספקת אני לא הייתי עושה עניין מזה