חייב עזרה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מיואש מתוסכל בדיכאון! אין לי חברים לא מתחיל עם בנות-לא קיימתי יחסים ואני בדיכאון מזה! לא מצליח לצאצ לבלות אין לי עם מי לדבר טיפולים לא עוזרים לי,רק רוששו אותי אני בן 27.5 מדוכא עצוב מאוד מאוד מרגיש שהחיים פשוט נגמרו!
ע' היקר!!! אתה בטח מבין שהדברים האלה זה דבר גורר דבר... הייתי ממליצה לך על טיפול בגישת הרפואה הטבעית-הדברים לא קורים סתם, להכל יש סיבות וללא ספק יש לך הרבה מה לשמוע, מה להגיד, ומה לעשות. אל תתיאש. יהיה בסדר. תפנה לטיפול המתאים...
לחן את עושה צחוק ממני איזה עזרה בטיפולים טבעיים לא שווה כלום גם יקר וגם לא עוזר