פעם ראשונה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני והחבר שלי החלטנו (לאחר תשעה חודשים) להתחיל לשכב... ניסינו כמה פעמים להגיע לחדירה מלאה אבל הכאבים היו בלתי נסבלים. בנקודה מסויימת הרגשתי לחץ רב ואז שורף...שרף בצורה נוראית עד שלא יכולתי להמשיך...וזה קרה בכל הפעמים שניסינו. השתמשנו גם בחומר סיכה לאחרונה אך גם זה לא הקל על הכאב. אני לא מבינה למה זה בלתי נסבל, אולי יש בעיה בגללה זה לא מצליח?...או שפשוט צריך להמשיך לנסות?... תודה מראש טלי
מוטב שתבררי בבדיקה גניקולוגית אם את סובלת מבעייה גופנית המונעת חדירה. אם כן - קחי טיפול רפואי מתאים. אם לא - יתכן שאת סובלת מבעייה פסיכוסקסואלית כגון וגיניסמוס ואותה תוכלי לפתור בעזרת ייעוץ פסיכוסקסואלי מקצועי. בהצלחה!